🌷Efterårskeramik for unge – skal du med? 🌷
Keramikværkstedet er tilbage to søndage i oktober.
Konceptet er som det plejer: den første søndag modellerer vi og den anden glaserer vi.
Vi ses i værkstedet.


Konceptet er som det plejer: den første søndag modellerer vi og den anden glaserer vi.
Vi ses i værkstedet.
Prisen er inklusiv ler, glasering, brænding og kaffe.
Bemærk: Arrangementet er fortrinsvis for unge og studerende fra 15-25 år. Fremvis billet ved ankomst og sørg for at købe den rigtige.